• HOME
  • OVER MIJ
  • FOTOGRAFIE
    ▼
    • TROUWFOTOGRAFIE
    • NEWBORN- EN BABYFOTOGRAFIE
    • ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE
    • FAMILIEFOTOGRAFIE
    • ZAKELIJKE FOTOGRAFIE
    • GEBOORTEFOTOGRAFIE
  • REIZEN
  • LIEFDE & LEVEN
    ▼
    • ZWANGER WORDEN & ZIJN
  • PUBLICATIES
  • CONTACT
  • nl
  • HOME
  • OVER MIJ
  • FOTOGRAFIE
    • TROUWFOTOGRAFIE
    • NEWBORN- EN BABYFOTOGRAFIE
    • ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE
    • FAMILIEFOTOGRAFIE
    • ZAKELIJKE FOTOGRAFIE
    • GEBOORTEFOTOGRAFIE
  • REIZEN
  • LIEFDE & LEVEN
    • ZWANGER WORDEN & ZIJN
  • PUBLICATIES
  • CONTACT

Archives

Tag Archive for: ‘zwangerschapsfotografie’

MOOIE HERFSTKLEUREN | ELINE, PETER & MILOU

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|8 december 2019
MOOIE HERFSTKLEUREN | ELINE, PETER & MILOU

Oh wat hadden we veel regen dit jaar, maar 17 november was dan eindelijk de dag dat we de zwangerschapsshoot konden laten doorgaan. Wat was het gezellig en wat deed Milou het fantastisch! Erg benieuwd of ze een broertje of een zusje krijgt 🙂

Lees verder en bekijk meer foto's >>

EEN ZWANGERSCHAPSSHOOT OP AMERIKAANSE BODEM!

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|2 oktober 2019
EEN ZWANGERSCHAPSSHOOT OP AMERIKAANSE BODEM!

Tijdens onze wereldreis sliepen we bij lokale mensen thuis in ruil voor een fotoshoot. Ik heb tijdens deze reis voornamelijk families gefotografeerd, maar in het begin van de reis had ik het geluk dat we bij mensen sliepen die de fotoshoot aan hun zwangere dochter cadeau gaven. En zo mocht ik in het mooie Utah, op …

Lees verder en bekijk meer foto's >>

HUGO & NATALIE & ELINA | STRANDSHOOT IN MEI

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|1 oktober 2019
HUGO & NATALIE & ELINA | STRANDSHOOT IN MEI

Wat hadden we een prachtige zonsondergang tijdens deze fotoshoot. Het was alleen wel erg fris en dat vond Elina minder leuk. Rond deze tijd van het jaar moet je voor kinderen altijd zorgen dat je genoeg warme dingen bij hebt zodat je verzekerd bent van blije kinderen. 😉

Lees verder en bekijk meer foto's >>

SARAH & GERZON | EEN WINTERSE SHOOT

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|29 september 2019
SARAH & GERZON | EEN WINTERSE SHOOT

Deze fotoshoot is in december gemaakt en 1 van mijn meest favoriete reportages! Het licht is in het najaar/winter zo ontzettend mooi en ik vind het heerlijk als mensen dan naar buiten willen. Kijk zelf maar!

Lees verder en bekijk meer foto's >>

KRISTEL & PATRICK | ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE ZEELAND

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|16 juli 20142
KRISTEL & PATRICK | ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE ZEELAND

Kirstel en Patrick kwamen vanuit Brabant naar Zeeland voor de zwangerschapsfotografie. We gingen naar Kasteel Westhove waar je bos en strand hebt, een geweldige locatie! Kristel was prachtig zwanger, dus het was een feestje om haar te fotograferen!  

Lees verder en bekijk meer foto's >>

GIA & RICHENEL | ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE ZEELAND

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|14 juli 2014
GIA & RICHENEL | ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE ZEELAND

Gia en Richenel kozen voor zwangerschapsfotografie op locatie en wilden graag naar de boulevard in Vlissingen. Inmiddels is hun dochtertje Gemmia geboren!

Lees verder en bekijk meer foto's >>

KELLY EN RINUS | ZWANGERSCHAPSREPORTAGE ZEELAND

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|24 december 2013
KELLY EN RINUS | ZWANGERSCHAPSREPORTAGE ZEELAND

Ik denk dat het in tijden niet zo warm is geweest eind november. Kelly heeft zelfs nog even met een blote buik op het strand gestaan! (sorry, die foto’s zitten niet in deze blog 🙂 )  

Lees verder en bekijk meer foto's >>

DANTONIA & MARTIJN | ZWANGERSCHAPFOTO’S ZEELAND

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|22 december 2013
DANTONIA & MARTIJN | ZWANGERSCHAPFOTO’S ZEELAND

Het regende toen Dantonia en Martijn aankwamen. Niet heel hard, maar het was ook niet droog. Ik zei: “zolang jullie doen alsof het droog is, zal ik zorgen dat je niet ziet op de foto dat het regent” en dat is aardig gelukt 🙂 Heerlijk om in de herfst/ winter naar buiten te gaan!

Lees verder en bekijk meer foto's >>

GESTYLEDE ZWANGERSCHAPSFOTOS | I.C.M. KINDERJUWEELTJES

ZWANGERSCHAPSFOTOGRAFIE|18 december 201212
GESTYLEDE ZWANGERSCHAPSFOTOS | I.C.M. KINDERJUWEELTJES

Een aantal maanden geleden opende Kinderjuweeltjes, naast de webshop, een winkel in Goes in de Ganzepoortstraat (nr. 20 -22). Behalve allerlei gave lifestyle producten voor de baby- en kinderkamer vind je er ook een uitgebreide collectie van zwangerschapskleding. Omdat ik graag wilde laten zien dat een zwangerschapsreportage in de winter ook erg gaaf kan zijn …

Lees verder en bekijk meer foto's >>

PZC

IN DE PERS|5 april 2012
PZC

Geboortefotografie Zeeland Leuk, afgelopen zaterdag stond er een stukje over geboortefotografie in de regionale krant hier: de PZC.  “De eerste dag van een nieuw leven”

Lees verder en bekijk meer foto's >>
12

LAATSTE POSTS OP INSTAGRAM

Vandaag precies 1 jaar bij ons! ❤️ Het is onbegri Vandaag precies 1 jaar bij ons! ❤️Het is onbegrijpelijk dat ik zoveel twijfels hierbij had. Dit was echt de beste keus die we ooit hadden kunnen maken.We love you Pixie!
Isa & Marc | Na de bruiloft van Minne en Anwar ben Isa & Marc | Na de bruiloft van Minne en Anwar ben ik aangesloten bij een Whatapp groepje van een aantal hele leuke trouwfotografen in Zeeland. Het leek me een goede eerste stap terug in de fotografiewereld en vooral een hele gezellige stap.In deze groep worden regelmatig oproepjes gedaan, als een fotograaf een aanvraag niet kan doen en zo kwam ik bij Marc & Isa.Hun fotograaf kon maar maximaal 6 uur blijven en ze wilden toch nog graag foto’s van het proostmoment, de taart en wat groepsfoto’s. Super tof dat ik dat kon doen!Van dit “staartje” van hun bruiloft heb ik een blog gemaakt. Je vindt de link in de bio.
.
.
.
#trouwfotografie #trouwfotograaf #zeeland
Vorig jaar trouwden Minne en Anwar, de dag dat ik Vorig jaar trouwden Minne en Anwar, de dag dat ik zeker wist: die wil ik vaker doen. ❤️Super fijn dat ik hier wat van mag delen! Een aantal foto’s van deze dag staan in een nieuwe blog. Je vindt de link in mijn bio!
.
.
.
#trouwfotografie #trouwfotograaf #middelburg #zeeland
VERNIEUWDE WEBSITE | De afgelopen weken heb ik har VERNIEUWDE WEBSITE | De afgelopen weken heb ik hard gewerkt aan mijn website. En oh wat vind ik dat toch altijd een crime. Het is niet mijn specialiteit en over elk galerij, elk lijntje, ben ik zo aan het ploeteren.. maar het is gelukt! (Denk ik 🤪).Alle teksten zijn nagelopen of opnieuw geschreven. Er zijn nieuwe blogs gemaakt (long over due haha), alle soorten fotografie zijn toegevoegd inclusief uitleg en prijzen en daar staat trouwfotografie nu ook bij 🥳💍Ik heb zin om weer aan de slag te gaan, dus neem gerust een kijkje! Ik zal de komende dagen/weken nog meer delen over wat ik te bieden heb.Mocht je iets zien wat niet werkt, een taalfout of wat anders: let me know! De mobiele weergave wordt de komende weken nog wat gefinetuned maar daarvoor moet ik wachten op een update.
.
.
.
#backinbusiness #zinin #fotografie #middelburg zeeland
WEDDINGTIME 💍 2 weken geleden mocht ik het staartj WEDDINGTIME 💍 2 weken geleden mocht ik het staartje van de bruiloft van Marc en Isa fotograferen. Hun fotograaf kon maximaal 6 uur blijven ivm borstvoeding en dus waren ze last-minute op zoek naar een fotograaf die de laatste 2 uur kon doen: de aankomst op de diner locatie, het proosten en de groepsfoto’s.Last-minute? I’m your girl! Ver in de toekomst plannen is momenteel lastig, maar voor dit soort klussen ben ik altijd te porren!Mega leuke ervaring bij @hofstede_sgravenhoek ! Hele fijne plek, lieve mensen en lekker eten.

A.s vrijdag mag ik weer, maar dan een “hele” bruiloft in opdracht van @zeeuwslief . Heel veel zin in!Ook op zoek naar een (last-minute) fotograaf? Ik ben er weer hoor :-)
.
.
.
#fotograaf #zeeland #bruiloft #trouwen
#korea #suwon #starfield #library Weer wat van d #korea #suwon #starfield #libraryWeer wat van de bucketlist 😏
Onze fluffy haarbal 😻 Helemaal gestoord word ik v Onze fluffy haarbal 😻Helemaal gestoord word ik van alle fluf en haren in huis 😅, maar we kunnen ons serieus geen leven meer zonder voorstellen (had niet gedacht dat ooit te zeggen maar het wordt nog ruzie wie Pixie houdt als Liv het huis uit gaat 😂)Liv stond vanochtend in het zonnetje te knuffelen en ik was gelukkig net op tijd met mijn camera.Nog een kleine maand en dan wordt ie alweer 1!
De eerste keer zonder…meester Tonny. 

Deze zomer De eerste keer zonder…meester Tonny. 

Deze zomer sloeg het nieuws in als een bom, meester Tonny was er niet meer. Woorden schoten letterlijk te kort, want meester Tonny was meer dan een meester. Liv was 5 -bijna 6 - toen ze begon. 3 weken later was het eerste examen al. Ze verdiende een halve gele slip, want zei meester Tonny altijd: als je netjes langs de rand kan zitten dan kan je iets.
Meester Tonny was de eerste man (buitenom vrienden en familie) waar ze niet “bang” voor was, Liv liep met hem weg! Hij zag dingen in Liv die ik zelf niet zag (op dat moment) en voor ik het wist zat ze in de selectie van judo. Het moment dat hij me dat kwam vragen vergeet ik nooit meer, als het een tekenfilm was geweest, was mn kaak op de stoep gevallen haha.

Maar Liv bloeide op, ze werd zelfverzekerder, ze viel veel minder en als ze viel dan kon zich beter weren (want geloof mij, ze struikelden nog over eigen voeten en kwam altijd ongelukkig terecht). Omdat er meer sporten bijkwamen, en ze ook voor de selectie van turnen werd gevraagd, moest ze een keuze maken en die keuze werd turnen. Maar van judo af? “Nee, nooit, zei ze, “ik blijf bij meester Tonny.”Dit seizoen zou ze op een andere locatie starten, omdat het rooster van turnen was veranderd en stoppen, nee natuurlijk niet. En toen kwam dus het nieuws, het nieuws dat Tonny er niet meer was. We gingen met z’n drieën naar zijn afscheid in de dojo (waar zijn kist stond) en ik samen met Liv naar het afscheid in Baskensburg. En ik dacht: dit is het, dit is het einde van het judotijdperk.

Maar nee, Liv wilde het toch proberen. Wat later dan normaal startte dit jaar de judotrainingen, een ander locatie, een andere groep, een andere leraar. De eerste les zonder meester Tonny... Wij hadden “geluk”, de vervanger hier was (en is) meester Pim en meester Pim werkt op een soortgelijke manier, maar toch, meester Tonny was er niet. Liv stond na een half uur huilend bij me dat ze naar huis wilde ivm pijn in haar voet, maar tegen meester Pim zei ze eerlijk: “alles is zo anders” en hij nam de tijd voor haar (🥲), luisterde naar haar en snapte het. En zei: “We proberen het volgende week gewoon weer.”>> verder in de comments
Copyright © 2011-2026 Marry Fermont. Het is NIET toegestaan om foto's of teksten te gebruiken zonder toestemming van mij.
Deze website gebruikt alleen analytische cookies (geanonimiseerd) en functionele cookies Akkoord Lees meer
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN